Friday, June 22, 2012

Nutrisi Selular Herbalife Menyihatkan Badan Anda.


   
Melalui Nutrisi Selular, nutrien yand menyihatkan membantu memberi khasiat kepada sel anda dengan gabungan ekslusif nutrien berasaskan tumbuhan Herbalife yang menyediakan vitamin, antioksidan dan mineral untuk menyokong fungsi sel. Dengan cara ini, produk Herbalife menghantar nutrien yang menyihatkan kepada sel di keseluruhan badan, sebagai sebahagian daripada diet yang menyihatkan.
          Sel-sel adalah unit asas dalam badan manusia, menyediakan tenaga untuk segala tugas yang anda lakukan - daripada berfikir kepada membesar. Contohnya, produk Herbalife dirumuskan untuk menyokong vilus yang sihat, struktur halus bagaikan jari sepanjang dinding usus yang bertindak sebagai "pengawal", membantu badan anda meresap lebih banyak nutrien, vitamin dan mineral, sambil memelihara anda daripada toksin. Lebih sihat vilus anda, lebih efisien sel anda boleh menyerap khasiat dan diri anda menjadi lebih sihat.
          Herbalife memaksimumkan nutrisi melalui formula saintifik unik. Gabungan ramuan berkualiti tinggi dan kaedah yang digunakan mengekalkan khasiat nutriennya. Inilah caranya Herbalife memberi sentuhan peribadi kepada program yang mematuhi kehendak setiap individu... inilah kelebihan Herbalife.
F1 Shake :  RM 167.40
To Order F1 Shake, Tea Mix or other Herbalife products, kindly SMS to 012-5561 700 or
e-mail to nbiz8888@gmail.com

                     Tea Mix Lemon and Hibiscus (50 g) : RM 131.76


Herbalife Science and Science Centre

No comments:

Post a Comment